Skip to content

هویت بصری

هویت بصری همان چیزی است که باعث می شود تا یک برندسازی موثر و قوی اتفاق بی افتد و پیام یک برند از مسیری مشخص به مخاطبان آن برند برسد. وقتی صحبت از برندسازی می شود، درواقع آنچه که شما دریافت می کنید همان چیزی است که شما می بینید! در دنیای برندسازی، «آنچه می‌بینید» هویت بصری یک برند است.

هویت بصری به نوعی شبیه پیش نمایش برند شماست. هر قسمت از طراحی شما سرنخی است که به بیننده می گوید چه انتظاری می تواند داشته باشد. تمامی عناصر در کنار هم هستند تا دقیقاً نشان دهد نام تجاری شما در مورد چیست. البته این همه کار نیست. شما می توانید مفهوم هویت بصری را تقریباً برای هر نوع پروژه ای، بزرگ یا کوچک، اعمال کنید. چه در حال ساخت برندی جدیدی باشید و چه به دنبال راه هایی برای بهبود وب سایت خود باشید و یا حتی اگر در حال ساخت رزومه ای برای خودتان هستید به مفهوم هویت بصری نیاز پیدا می کنید.

 

چگونه یک هویت بصری ایجاد کنیم؟

  • هویت برند خود را تعریف کنید.
  • مخاطبانتان را بشناسید.
  • اصول طراحی را درک کنید.
  • لوگو برند
  • تایپوگرافی
  • پالت رنگ (رنگ سازمانی)